افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

تیزر فیلم کمدی «قیف» منتشر شد؛ رضا عطاران به سینما بازمی‌گردد

به گزارش بازیگر 360 ، تیزر فیلم سینمایی کمدی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان منتشر شد. این فیلم از ۱۵ شهریور در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

فیلمی جدید از محسن امیریوسفی با بازیگران مطرح

رضا عطاران، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در این فیلم در نقش اصلی ظاهر شده است. حضور بازیگران باسابقه‌ای همچون فریده سپاه‌منصور، گیتی معینی و رضا نیکخواه به همراه بازیگرانی چون صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظر علیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمیدرضا دشتی و عباس جمشیدی‌فر، به این فیلم جذابیت دوچندانی بخشیده است.

«قیف» یک کمدی جذاب و پر از موقعیت‌های طنز است که نوید یک فیلم دیدنی را می‌دهد. محسن امیریوسفی، کارگردان این فیلم، با ساخت آثاری چون «آتابای» نشان داده است که توانایی خلق داستان‌های جذاب و شخصیت‌پردازی‌های قوی را دارد.

با انتشار تیزر این فیلم، انتظار می‌رود که «قیف» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال باشد.

عوامل تولید:

  • کارگردان: محسن امیریوسفی
  • تهیه‌کننده: سعید ملکان
  • نویسنده: محسن امیریوسفی
  • بازیگران: رضا عطاران، فریده سپاه‌منصور، گیتی معینی، رضا نیک خواه، صدف اسپهبدی، ویدا جوان، تورج نصر، محمود نظر علیان، علی باباجانی، شبنم گودرزی، حسین عابدینی، حمیدرضا دشتی، عباس جمشیدی‌فر
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا