افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

بازگشت هیولاها: سریال پیش‌درآمد Pacific Rim در راه است

به گزارش بازیگر 360 ، استودیو لجندری با همکاری نویسنده نامزد اسکار، اریک هیزرر، ساخت سریالی پیش‌درآمد برای دنیای پرطرفدار پاسیفیک ریم را تایید کرد. این سریال قرار است به ریشه‌های این جهان پرداخته و اسرار آن را فاش کند.

سریالی جدید از دنیای محبوب پاسیفیک ریم در راه است!

هیزرر که پیش از این با فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون Arrival و Bird Box شناخته می‌شود، با این پروژه جدید وارد دنیای پاسیفیک ریم خواهد شد. با توجه به سابقه درخشان هیزرر در خلق داستان‌های جذاب و پیچیده، می‌توان انتظار یک سریال هیجان‌انگیز و پر از اتفاقات غیرمنتظره را داشت.

دنیای پاسیفیک ریم که با فیلم اول در سال 2013 به شهرت رسید، با مبارزات حماسی انسان‌ها علیه هیولاهای غول‌پیکر، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. با ساخت این سریال، این دنیا محبوبیت خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد.

جزئیات بیشتر درباره داستان، تاریخ انتشار و شبکه پخش این سریال هنوز اعلام نشده است. اما با توجه به استقبال گسترده از دنیای پاسیفیک ریم، می‌توان پیش‌بینی کرد که این سریال نیز با استقبال زیادی روبرو شود.

نظر شما درباره ساخت این سریال چیست؟ آیا منتظر دیدن ماجراهای جدید در دنیای پاسیفیک ریم هستید؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا