افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

سورپرایز بزرگ نتفلیکس برای طرفداران One Piece؛فصل جدید با حضور ستاره‌های هالیوود

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری که طرفداران انیمه و مانگای “وان پیس” را هیجان‌زده کرده است، نتفلیکس اعلام کرد که دو بازیگر شناخته شده، کیتی ساگال و مارک هیرلیک، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال پرطرفدار پیوسته‌اند. این دو بازیگر قرار است نقش دو شخصیت کلیدی و محبوب دنیای وان پیس، دکتر کورها و دکتر هیریلوک را ایفا کنند.

نتفلیکس ستاره‌های جدیدی را به سریال محبوب “وان پیس” اضافه کرد

دکتر کورها، پزشک مشهور جزیره درام و رهبر گروه “ایشی ۱۰۰”، یکی از متحدان اصلی گروه کلاه حصیری‌ها است. دکتر هیریلوک نیز که در گذشته یک دزد دریایی بوده، اکنون به پزشکی ماهر تبدیل شده است.

کیتی ساگال، بازیگر شناخته شده‌ای که با سریال‌هایی چون “متاهل با فرزندان” و “۸ قانون ساده” به شهرت رسیده است، قرار است نقش دکتر کورها را بازی کند. مارک هیرلیک نیز که اخیرا در سریال “فرضا بی‌گناه” ایفای نقش کرده است، در نقش دکتر هیریلوک ظاهر خواهد شد.

با اضافه شدن این دو بازیگر باسابقه، انتظار می‌رود فصل دوم سریال “وان پیس” کیفیت بالاتری داشته باشد و بتواند طرفداران را بیشتر از قبل راضی کند.

خلاصه داستان:

سریال “وان پیس” داستان ماجراجویی‌های مانکی دی. لوفی، یک دزد دریایی جوان را روایت می‌کند که به همراه گروهش، کلاه حصیری‌ها، در جستجوی گنج افسانه‌ای وان پیس هستند. لوفی رویای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را در سر دارد.

دیگر بازیگران:

علاوه بر کیتی ساگال و مارک هیرلیک، بازیگران دیگری همچون ایناکی گودوی در نقش لوفی، مکنیو در نقش زورو، امیلی رود در نقش نامی، جیکوب رومرو در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی نیز در این سریال حضور دارند. همچنین، تعدادی از بازیگران جدید به فصل دوم اضافه شده‌اند که نقش شخصیت‌های مهمی همچون آقای ۹، آقای ۵ و خانم ولنتاین را ایفا می‌کنند.

تولید سریال:

سریال “وان پیس” براساس مانگای پرفروش ایچیرو اودا ساخته شده است و هم‌اکنون فصل دوم آن در حال فیلم‌برداری است.

نتیجه‌گیری:

با توجه به اضافه شدن بازیگران جدید و محبوب به سریال “وان پیس”، می‌توان انتظار داشت که این سریال در فصل دوم نیز به موفقیت خود ادامه دهد و طرفداران بیشتری را به خود جذب کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا