افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

درون بیرون ۲» تاریخ‌ساز شد؛ تنها انیمیشن میلیاردی در جهان

به گزارش بازیگر 360، انیمیشن «درون بیرون 2» به یک رکورد تاریخی دست یافت و به اولین انیمیشنی تبدیل شد که بدون احتساب فروش در آمریکا، به فروش یک میلیارد دلاری در سطح بین‌المللی رسید.

پیکسار با «درون بیرون ۲» رکورد جدیدی در صنعت انیمیشن ثبت کرد

این موفقیت چشمگیر نشان می‌دهد که «درون بیرون 2» در سراسر جهان با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است. کشورهایی مانند مکزیک، برزیل، بریتانیا، فرانسه و کره جنوبی از جمله بازارهای مهمی بودند که به فروش بالای این انیمیشن کمک کردند.

با فروش کلی 1.649 میلیارد دلار، «درون بیرون 2» نه تنها پرفروش‌ترین انیمیشن سال بلکه پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ نیز لقب گرفت. این موفقیت در حالی رقم خورد که دیزنی امسال تابستانی پررونق را تجربه کرد و با دو فیلم «درون بیرون 2» و «ددپول و ولورین» به فروش بیش از یک میلیارد دلار دست یافت.

این موفقیت بزرگ برای انیمیشن «درون بیرون 2» نشان می‌دهد که آثار انیمیشنی باکیفیت و جذاب می‌توانند در سطح جهانی موفق باشند و مخاطبان از هر قشر و سنی را به خود جذب کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا