افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

یک تریلر جنایی هیجان‌انگیز با بازی تام هاردی و آرون تیلور جانسون

به گزارش بازیگر 360 ، در خبر جدیدی از دنیای سینما، مشخص شد که تام هاردی و آرون تیلور جانسون، دو بازیگر مطرح هالیوود، قرار است در فیلم جنایی جدیدی با عنوان “خون روی برف” (Blood on Snow) به کارگردانی کری فوکوناگا به ایفای نقش بپردازند.

یک تریلر جنایی هیجان‌انگیز با بازی تام هاردی و آرون تیلور جانسون یک تریلر جنایی هیجان‌انگیز با بازی تام هاردی و آرون تیلور جانسون

این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته یو نسبو، نویسنده پرطرفدار نروژی است که پیش از این نیز آثارش به فیلم‌های موفقی همچون “مرد برفی” و “شکارچیان سر” اقتباس شده بود.

داستان فیلم در دهه 70 میلادی در اسلو جریان دارد و حول محور رقابت دو رهبر قدرتمند گروه‌های خلافکاری می‌چرخد. تام هاردی نقش فیشرمن، رهبر یکی از این گروه‌ها را بر عهده دارد و آرون تیلور جانسون نیز در نقش اولاف، قاتل حرفه‌ای و وفادار فیشرمن ظاهر می‌شود. زمانی که هافمن، رقیب فیشرمن، دستور قتل همسر اولاف را می‌دهد، وفاداری اولاف به چالش کشیده می‌شود و او مجبور می‌شود تصمیمات دشواری بگیرد.

کری فوکوناگا، کارگردان نام‌آشنایی که با آثاری چون “جین ایر”، “هیولاهای بدون ملت”، “زمان برای مردن نیست” و فصل اول سریال “کارآگاه حقیقی” شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلم‌برداری “خون روی برف” قرار است از اواخر سال 2024 آغاز شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا