افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

فیلم کنستانتین 2 با فیلمنامه‌ای جدید در راه است!

به گزارش بازیگر 360 ، خبرهای خوبی برای طرفداران فیلم کالت کلاسیک “کنستانتین” در راه است! لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده این فیلم، در مصاحبه‌ای جدید تأیید کرده است که نگارش فیلمنامه “کنستانتین 2” به پایان رسیده و آماده است. این خبر هیجان‌انگیز به این معنی است که پس از سال‌ها انتظار، بالاخره شاهد بازگشت کیانو ریوز به نقش جان کنستانتین خواهیم بود.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، برادران وارنر و کمپانی بد ربات، متعلق به جی جی آبرامز، مسئولیت ساخت این دنباله پرطرفدار را بر عهده دارند. فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول، نیز برای کارگردانی “کنستانتین 2” بازخواهد گشت. آکیوا گلدزمن، نویسنده باسابقه‌ای که پیش از این آثاری چون “کد داوینچی” و “من افسانه هستم” را در کارنامه خود دارد، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

دی بوناونتورا در مصاحبه خود با Comicbook، هیجان و در عین حال نگرانی خود را از خواندن فیلمنامه ابراز کرده است. او گفته است: “فیلمنامه اکنون در ایمیل من است. بی‌شوخی خیلی می‌ترسم که آن را بخوانم. می‌خواهم فیلمنامه خیلی خوب باشد.”

فیلم اول “کنستانتین” در سال 2005 اکران شد و با وجود نقدهای متفاوت، توانست بیش از 230 میلیون دلار فروش داشته باشد. همچنین، سریالی تلویزیونی با همین نام نیز با بازی مت رایان ساخته شد که البته پس از یک فصل لغو شد.

با وجود آماده بودن فیلمنامه، هنوز تاریخ دقیقی برای شروع فیلمبرداری و اکران “کنستانتین 2” اعلام نشده است. با این حال، لارنس در مصاحبه‌های قبلی خود اعلام کرده است که تمایل دارد این فیلم را با درجه‌بندی سنی بزرگسال بسازد تا بتواند به عمق داستانی و پیچیدگی‌های شخصیت جان کنستانتین بپردازد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا