افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری که این روزها در رسانه‌ها بسیار دست به دست می‌شود، محسن برمهانی، معاون سیما، از مذاکرات با مهران مدیری برای ساخت یک سریال طنز جدید خبر داده است. این خبر امیدواری بسیاری از طرفداران مدیری را برای بازگشت او به تلویزیون زنده کرده است.

اهمیت طنز در برنامه‌سازی تلویزیون

برمهانی در این نشست خبری بر اهمیت طنز در برنامه‌سازی تلویزیون تأکید کرد و گفت که سازمان صداوسیما برای حفظ مخاطب خود مجبور است در حوزه طنز سرمایه‌گذاری کند. وی همچنین به محدودیت‌هایی که در حوزه طنز وجود دارد اشاره کرد و گفت که این محدودیت‌ها به منظور حفظ ارزش‌های خانوادگی و جلوگیری از شوخی‌های مبتذل است.

مرکز سیمرغ و تولیدات جدید

معاون سیما همچنین به فعالیت مرکز سیمرغ اشاره کرد که بر روی تولید سیت‌کام، تله‌تئاتر و برنامه‌های موضوعی متمرکز است. این مرکز با هدف تولید آثار متنوع و جذاب برای مخاطبان جوان فعالیت می‌کند.

مذاکرات با مهران مدیری

برمهانی تأکید کرد که مذاکرات با مهران مدیری در مراحل اولیه قرار دارد و هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است. وی همچنین گفت که مهران مدیری در حال نگارش متن سریال جدید است و پس از تکمیل متن، تصمیم‌گیری نهایی در مورد تولید سریال اتخاذ خواهد شد.

واکنش‌ها به این خبر

خبر بازگشت احتمالی مهران مدیری به تلویزیون با واکنش‌های مختلفی از سوی مخاطبان همراه بوده است. برخی از طرفداران مدیری از این خبر بسیار خوشحال هستند و امیدوارند که به زودی شاهد حضور مجدد او در تلویزیون باشند. برخی دیگر نیز نسبت به این خبر ابراز تردید کرده‌اند و معتقدند که هنوز تا نهایی شدن این پروژه راه زیادی باقی مانده است.

جمع‌بندی

با توجه به گفته‌های معاون سیما، هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که مهران مدیری به تلویزیون بازخواهد گشت یا خیر. اما مذاکرات اولیه بین دو طرف صورت گرفته و این خبر امیدواری‌هایی را برای بازگشت یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تلویزیونی کشور ایجاد کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا