افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

راک و کاپیتان آمریکا برای نجات کریسمس متحد می‌شوند!

به گزارش بازیگر 360 ، شرکت مترو گلدوین مایر اخیراً پوستر جدید فیلم “رد وان” را منتشر کرده است. این فیلم با بازی ستارگانی چون دواین جانسون (راک) و کریس ایوانز، داستان ماجراجویی پر از اکشن و کمدی برای نجات کریسمس را روایت می‌کند.

راک و کاپیتان آمریکا برای نجات کریسمس متحد می‌شوند!

داستان فیلم

در فیلم “رد وان”، پس از ربوده شدن بابانوئل، گالوم دریفت (با بازی دواین جانسون)، رئیس امنیت قطب شمال، مجبور می‌شود با جک اومالی (با بازی کریس ایوانز)، بدنام‌ترین شکارچی جایزه‌بگیر جهان، همکاری کند تا کریسمس را نجات دهند. این دو شخصیت متفاوت باید با هم متحد شوند تا در یک ماموریت خطرناک، بابانوئل را پیدا کنند و به قطب شمال برگردانند.

بازیگران و عوامل ساخت

علاوه بر دواین جانسون و کریس ایوانز، ستارگانی چون لوسی لیو، جی. کی. سیمونز، کرنان شیپکا، بانی هانت، کریستوفر هیویو و نیک کرول نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم “رد وان” بر عهده جیک کاسدان بوده است که پیش از این نیز با دواین جانسون در فیلم‌های “جومانجی” همکاری داشته است.

تاریخ اکران

فیلم “رد وان” در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) در سینماها اکران خواهد شد و از سال ۲۰۲۵ در شبکه آمازون پرایم ویدیو قابل مشاهده خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا