افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

اکران فیلم جدید دیوید کراننبرگ، “کفن‌ها”، در بهار ۲۰۲۵

به گزارش بازیگر 360 ، پس از موفقیت فیلم “جنایات آینده”، دیوید کراننبرگ، کارگردان نام‌آشنای سینمای علمی-تخیلی، با فیلم جدید خود “کفن‌ها” به دنیای سینما بازمی‌گردد. این فیلم که در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ رونمایی شد، قرار است در بهار ۲۰۲۵ در سینماهای آمریکا اکران شود.

داستانی تامل‌برانگیز درباره مرگ و زندگی

“کفن‌ها” داستان کارآفرینی به نام کارش را روایت می‌کند که دستگاهی عجیب و غریب برای برقراری ارتباط با مردگان اختراع کرده است. این دستگاه که در یک گورستان مدرن نصب شده، به مشتریان اجازه می‌دهد تا روند تجزیه اجساد عزیزانشان را به صورت زنده تماشا کنند. اما با تخریب چندین قبر، از جمله قبر همسر کارش، او به دنبال کشف انگیزه این حملات و ارزیابی مجدد زندگی خود می‌افتد.

بازیگران

در این فیلم، بازیگرانی چون ونسان کسل، دیانه کروگر، گای پیرس، ساندریان هالت، الیزابت ساندرز، جنیفر دیل، اریک واینتا و استیو سویتسمن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تیم سازنده

دیوید کراننبرگ علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم “کفن‌ها” را نیز بر عهده داشته است. این فیلم توسط شرکت‌های Sideshow و Janus Films در ایالات متحده آمریکا پخش خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا