افتتاح حساب در ترکیه
سریال خارجیفیلم و سریال

پایان فیلمبرداری فصل نهایی سریال محبوب “Outlander”

به گزارش بازیگر 360 ، در تصاویری که این شبکه در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، شاهد لحظات پایانی فیلمبرداری و خداحافظی عوامل تولید و بازیگران با این پروژه بزرگ هستیم.

پایان فیلمبرداری فصل نهایی سریال محبوب "Outlander" پایان فیلمبرداری فصل نهایی سریال محبوب "Outlander" پایان فیلمبرداری فصل نهایی سریال محبوب "Outlander" پایان فیلمبرداری فصل نهایی سریال محبوب "Outlander"

“Outlander” که ترکیبی جذاب از ژانرهای عاشقانه، علمی تخیلی، تاریخی و ماجراجویی است، داستان سفر در زمان پر فراز و نشیب یک پرستار به نام کلر رندال را روایت می‌کند که در قرن هجدهم میلادی در اسکاتلند گیر می‌افتد.

از جمله بازیگران مطرح این سریال می‌توان به: کیترونیا بلف، سم هوگان، سوفی اسکلتون، ریچارد رنکین و ماریا دویل کندی اشاره کرد.

همچنین، این سریال قرار است یک اسپین‌آف به نام “Outlander: Blood of My Blood” داشته باشد که داستان عاشقانه والدین جیمی فریزر و کلر رندال را در دو بازه زمانی مختلف روایت خواهد کرد.

پایان فیلمبرداری فصل نهایی “Outlander” خبر بسیار مهمی برای طرفداران این سریال است که با اشتیاق منتظر دیدن فصل پایانی ماجراهای کلر و جیمی هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا