افتتاح حساب در ترکیه
عکس بازیگران

تغییر چهره باور نکردنی کیمیا بعد از 9 سال!

به گزارش بازیگر 360 ، مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر نقش اصلی سریال «کیمیا» که در سال 1394 از شبکه دو سیما پخش شد، با گذشت 9 سال از زمان ساخت این سریال، با ظاهری متفاوت و جوان‌تر در جدیدترین تصاویر منتشر شده دیده می‌شود.

این تغییر چهره قابل توجه که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته، نشان از گذر زمان و تغییرات طبیعی در چهره هر فردی دارد. شریفی‌نیا که در زمان ساخت سریال «کیمیا» حدود 25 سال داشت، اکنون 34 ساله است و با حفظ زیبایی طبیعی خود، تغییرات مثبتی در چهره و استایل خود ایجاد کرده است.

سریال «کیمیا» که به کارگردانی جواد افشار ساخته شد، داستانی خانوادگی و اجتماعی داشت و با بازی مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، فریبا کامران، و … توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. نقش‌آفرینی درخشان شریفی‌نیا در این سریال، نام او را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.

تغییرات چهره مهراوه شریفی‌نیا در این سال‌ها، نشان از توجه وی به مراقبت از پوست و مو و همچنین علاقه‌مندی او به دنیای مد و زیبایی دارد. او با انتخاب آرایش و مدل موهای مناسب، توانسته است ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر از خود به نمایش بگذارد.

در ادامه، می‌توانید تصاویر مقایسه‌ای از مهراوه شریفی‌نیا در زمان ساخت سریال «کیمیا» و حال حاضر را مشاهده کنید.

تغییر چهره باور نکردنی کیمیا بعد از 9 سال! تغییر چهره باور نکردنی کیمیا بعد از 9 سال! تغییر چهره باور نکردنی کیمیا بعد از 9 سال!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا