افتتاح حساب در ترکیه
اخبار بازیگران

همسران شهاب حسینی متحد شدند !+ عكس

به گزارش بازیگر 360 ، فاش شدن رابطه دوستانه میان همسر اول و دوم شهاب حسینی شگفتی همگان را برانگیخت.

این ارتباط دوستانه که میان پریچهر قنبری، همسر اول، و ساناز ارجمندی، همسر دوم شهاب حسینی برقرار است، بسیاری را متعجب کرد. در ادامه می‌توانید عکس‌هایی را مشاهده کنید که نشان‌دهنده روابط حسنه و دوستانه آنهاست.

شهاب حسینی، بازیگر معروف ایرانی، اولین بار با پریچهر قنبری ازدواج کرد. پریچهر قنبری و شهاب حسینی از روزهای دانشجویی با یکدیگر آشنا شدند و این آشنایی به یک ازدواج موفق منجر شد. حاصل این ازدواج دو فرزند پسر به نام‌های محمدامین و امیرعلی است. این زوج همیشه حامی یکدیگر بوده‌اند و پریچهر قنبری نیز همواره در کنار شهاب حسینی در مسیر هنری‌اش ایستاده است.

پس از گذشت سال‌ها، اخبار ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمندی توجهات را به خود جلب کرد. ساناز ارجمندی نیز همانند پریچهر قنبری، فردی با درک و تواضع بوده است که نقش مهمی در زندگی شهاب حسینی ایفا می‌کند. این ازدواج جدید باعث شد که دو همسر شهاب حسینی در کنار هم رابطه دوستانه‌ای برقرار کنند که باعث تحسین بسیاری شده است. چنین روابط حسنه‌ای در میان افراد مشهور کمتر دیده می‌شود.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا