افتتاح حساب در ترکیه
عکس بازیگران

مریم سریال تانک‌خورها با چهره جدید در بیرون از قاب تلویزیون

به گزارش بازیگر 360 ، سارا باقری، بازیگر جوان و بااستعدادی که با ایفای نقش در سریال‌های پرمخاطبی چون «تانک‌خورها» و «افرا» به شهرت رسید، تصویری متفاوت از خود در خارج از قاب تلویزیون نشان داده است.

چهره متفاوت بازیگر سریال تانک خورها

چهره متفاوت بازیگر سریال تانک خورها چهره متفاوت بازیگر سریال تانک خورها چهره متفاوت بازیگر سریال تانک خورها چهره متفاوت بازیگر سریال تانک خورها چهره متفاوت بازیگر سریال تانک خورها

از تئاتر تا تلویزیون

سارا باقری فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و سپس به بازیگری در سریال‌های شبکه‌های استانی گیلان پرداخت. او با ایفای نقش‌های متنوع در سریال‌هایی همچون «نیمه پنهان ماه»، «عطر ترنج» و «هیولا» توانایی‌های بازیگری خود را به اثبات رساند.

شهرت با سریال «افرا»

نقش مائده در سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نقطه عطفی در کارنامه هنری سارا باقری بود. این سریال به او فرصت داد تا استعداد خود را به نمایش بگذارد و در میان مخاطبان شناخته شود.

سریال «تانک‌خورها» و شهرت بیشتر

بازی در سریال کمدی «تانک‌خورها» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، به شهرت بیشتر سارا باقری کمک کرد. او در این سریال نقش مریم را ایفا کرد و با بازی در کنار بازیگرانی چون آرش مجیدی و سروش جمشیدی، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

سبک زندگی و فعالیت‌های هنری

سارا باقری متولد 1374 در گیلان است و از کودکی به هنر علاقه‌مند بوده است. او علاوه بر بازیگری، در زمینه دوبله نیز فعالیت دارد. خانواده او نیز در حوزه هنر فعالیت می‌کنند و از او حمایت‌های زیادی کرده‌اند.

جوایز و افتخارات

سارا باقری جوایز متعددی را در کارنامه هنری خود دارد، از جمله:

  • جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره رادیو و تئاتر در سال 82
  • جایزه بهترین بازیگر جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها و گوینده برتر استان‌ها در سال 86

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا