افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

تیموتی شالامی به دنیای پینگ پنگ می‌آید!

به گزارش بازیگر 360 ، ستاره جوان هالیوود، تیموتی شالامی، قرار است در فیلم جدیدی با موضوع پینگ پنگ به نام Marty Supreme که توسط جاش سفدی کارگردانی می‌شود، نقش‌آفرینی کند.

تیموتی شالامی در نقش قهرمان پینگ پنگ در فیلم جدید جاش سفدی

شالامی در این فیلم نقش مارتی رایسمن، یک بازیکن حرفه‌ای پینگ پنگ را بر عهده خواهد داشت که از ۱۲ سالگی در مسابقات این رشته شرکت می‌کرده است. رایسمن پس از بازی در نقش یک بازیکن شرط‌بندی و کسب جوایز متعدد در منهتن، به مسابقات جهانی پینگ پنگ راه پیدا می‌کند و عناوین و افتخارات متعددی را به دست می‌آورد. او در نهایت در یک برنامه کمدی پینگ پنگ در کنار داگلاس کارتلند برای تیم Harlem Globetrotters بازی می‌کند و در سال ۱۹۷۴ کتابی زندگینامه‌ای از خود منتشر می‌کند. رایسمن در سال ۲۰۱۲ و در سن ۸۲ سالگی درگذشت.

اولین پوستر فیلم Marty Supreme نیز منتشر شده است که در آن شالامی را در حال بازی پینگ پنگ نشان می‌دهد.

هنوز تاریخ اکران فیلم Marty Supreme مشخص نشده است. شرکت A24، تهیه‌کننده این فیلم، اعلام کرده است که تاریخ دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.

جاش سفدی که پیش از این با برادرش آری سفدی فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند Heaven Knows What، Good Time و Uncut Gems را کارگردانی کرده بود، در این فیلم به تنهایی کارگردانی را بر عهده دارد. رانلد برانستین نیز در کنار سفدی نویسندگی فیلمنامه Marty Supreme را بر عهده داشته است.

تیموتی شالامی که برای بازی در فیلم Call Me by Your Name نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، در سال‌های اخیر در فیلم‌های متعددی مانند Lady Bird، The King، A Rainy Day in New York، Little Women، The French Dispatch، Dune، Dune: Part 2، Wonka، Don’t Look Up و Bones and All به ایفای نقش پرداخته است. او به تازگی نیز در فیلم A Complete Unknown به کارگردانی جیمز منگولد در نقش باب دیلن، خواننده و ترانه‌سرای مشهور آمریکایی، بازی کرده است.

فیلم Marty Supreme بدون شک یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال آینده خواهد بود و طرفداران تیموتی شالامی و جاش سفدی با اشتیاق منتظر تماشای آن هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا