افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

Heat 2 در راه است! مایکل مان: فیلم‌برداری اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵

به گزارش بازیگر 360 ، مایکل مان، کارگردان افسانه‌ای هالیوود، در مصاحبه‌ای با لس‌آنجلس تایمز اعلام کرد که به طور فعال در حال پیش‌تولید فیلم Heat 2، دنباله فیلم جنایی تحسین‌شده Heat محصول سال ۱۹۹۵، است.

مایکل مان: تولید Heat 2 در حال پیشرفت است، فیلم‌برداری اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ آغاز می‌شود

مان در این مصاحبه گفت که در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه اقتباسی از رمانی است که او و رید فارل کلمن در سال ۲۰۲۲ به نگارش درآورده‌اند. او هنوز جزئیات بیشتری از داستان را فاش نکرده است، اما تأکید کرد که تمایل دارد فیلم‌برداری را در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز کند.

مان در پاسخ به شایعاتی مبنی بر حضور آدام درایور و آستین باتلر در این فیلم، به طور واضح از تأیید یا تکذیب این خبر خودداری کرد و گفت: “نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.”

با وجود عدم تأیید رسمی از سوی مان، شایعات متعددی در مورد بازیگران احتمالی Heat 2 وجود دارد. آستین باتلر اخیراً در مصاحبه‌ای با تمجید از مایکل مان و فیلم Heat، به طور غیرمستقیم به حضور خود در این پروژه اشاره کرده است.

باتلر در این مصاحبه گفت: “این فیلم بهترین نقش‌آفرینی‌ها را دارد. فقط آن صحنه صرف غذا بین دنیرو و آل‌پاچینوی افسانه‌ای را به یاد بیاورید. توجه مایکل مان به جزئیات و میل او به اصالت برای بسیاری از ما الهام‌بخش است. بله من فکر می‌کنم که این فیلم الهام‌بخش بسیاری از بازیگران بوده است.”

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای اکران Heat 2 اعلام نشده است، اما طرفداران این فیلم جنایی بی‌صبرانه منتظر اخبار جدید از این پروژه هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا