افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

اخبار داغ از دنیای مارول: مرد عنکبوتی 4 با تام هالند در راه است!

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران مرد عنکبوتی خوشحال باشید! خبرهای جدیدی از دنیای سینمایی مارول و سونی پیکچرز حاکی از آن است که فیلمنامه فیلم “مرد عنکبوتی 4” با بازی تام هالند به زودی نهایی خواهد شد.

مرد عنکبوتی 4 با تام هالند در راه است: فیلمنامه به‌زودی آماده می‌شود!

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه‌ای با i09 اعلام کرد که او و ایمی پاسکال، تهیه‌کننده فیلم از سونی پیکچرز، در حال همکاری با تیمی از نویسندگان برای ساخت قسمت بعدی این ابرقهرمان محبوب هستند.

فایگی در این مصاحبه گفت: “ما نویسنده‌هایی داریم که روی فیلمنامه کار می‌کنند و به زودی اولین پیش‌نویس آن آماده خواهد شد.”

اگرچه فایگی نام نویسندگان را فاش نکرد، اما این خبر هیجان‌انگیز نویدبخش ماجراجویی جدیدی برای مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است.

تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی، پیش از این ابراز تمایل خود را برای بازگشت به این نقش و ادامه داستان پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول نشان داده بود. او همچنین گفته بود که به دلیل موفقیت عظیم فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست”، حساسیت‌ها برای ساخت قسمت بعدی افزایش یافته و باید داستانی درخور شان این فیلم ساخته شود.

در حال حاضر کارگردان “مرد عنکبوتی 4” مشخص نشده و تاریخ اکران آن نیز نامشخص است. با این حال، بسیاری از طرفداران امیدوارند که در رویداد کامیک کان سن دیگو که در ماه جولای برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر شود.

تام هالند پیش از این در فیلم‌های “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه”، “مرد عنکبوتی: دور از خانه”، “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست”، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” و دو قسمت از فیلم “اونجرز” نقش مرد عنکبوتی را ایفا کرده است. انتظار می‌رود که علاوه بر “مرد عنکبوتی 4″، شاهد حضور هالند در یکی یا دو قسمت دیگر از فیلم‌های “اونجرز” نیز باشیم.

نکات قابل توجه:

  • فیلمنامه “مرد عنکبوتی 4” به زودی نهایی می‌شود.
  • تام هالند برای بازی در این فیلم بازخواهد گشت.
  • کارگردان و تاریخ اکران فیلم هنوز مشخص نیست.
  • ممکن است در کامیک کان سن دیگو اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر شود.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا