افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

موفقیت خیره‌کننده بی‌بدن در اکران آنلاین؛ رکورد جدیدی ثبت شد

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم جنجالی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی، پس از موفقیت چشمگیر در سینماها، در اکران آنلاین فیلیمو نیز به فروش ۸ میلیارد تومانی در تنها یک هفته دست یافت.

«بی‌بدن» همچنان می‌درخشد؛ فروش آنلاین ۸ میلیاردی در یک هفته

این دستاورد قابل توجه، «بی‌بدن» را به پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران تبدیل کرده و نشان از استقبال بی‌نظیر مخاطبان از این اثر دارد.

داستان این فیلم که برگرفته از یک پرونده واقعی جنایی است، با بازی درخشان بازیگرانی چون الناز شاکردوست، نوید پورفرج، گلاره عباسی، سروش صحت و پژمان جمشیدی، مخاطبان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

«بی‌بدن» همچنان می‌درخشد؛ فروش آنلاین ۸ میلیاردی در یک هفته

کاظم دانشی، نویسنده و بازیگر «بی‌بدن»، با نگارش فیلمنامه‌ای قوی و بازیگری متعهدانه، به موفقیت این فیلم کمک شایانی کرده است.

با توجه به استقبال گسترده از «بی‌بدن»، انتظار می‌رود این فیلم در روزهای آینده نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یابد و رکوردهای جدیدی را در تاریخ اکران آنلاین فیلم‌های اجتماعی به ثبت برساند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا