افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

“گوسفند”، روایتی اجتماعی از ایران در جشنواره فیلم سائو پائولو

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه “حیوان دو پا؛ گوسفند” ساخته مهرداد کبیری در بخش مسابقه سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سائو پائولو حضور خواهد یافت.

فیلم کوتاه ایرانی “گوسفند” به برزیل پرواز کرد

این رویداد مهم سینمایی که از 22 آگوست تا 1 سپتامبر در شهر سائو پائولو برگزار می‌شود، فرصتی برای نمایش آثار برتر فیلم کوتاه از سراسر جهان است.

“گوسفند” که پیش از این نیز در جشنواره‌های بین‌المللی دیگری حضور داشته، داستان دگرگونی یک دانش‌آموز را روایت می‌کند که در مدرسه با تحقیر مواجه می‌شود. این فیلم با بازی مازیار سیدی، یزدان کوکبی صبا، شهروز آقایی پور و محسن بنی هاشمی، نگاهی دقیق به مسائل اجتماعی و روانی نوجوانان دارد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سائو پائولو یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی در آمریکای لاتین است که با هدف ترویج تبادل فرهنگی و سینمایی بین کشورها برگزار می‌شود. حضور فیلم “گوسفند” در این جشنواره، نشان از کیفیت بالای این اثر و همچنین توجه جهانی به سینمای کوتاه ایران دارد.

عوامل تولید فیلم:

  • کارگردان: مهرداد کبیری
  • بازیگران: مازیار سیدی، یزدان کوکبی صبا، شهروز آقایی پور، محسن بنی هاشمی
  • مدیر فیلمبرداری: ادیب سبحانی
  • تدوین: نفیسه صادقیان
  • موسیقی: ابن فراز
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا