افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

بردلی کوپر دوباره کارگردانی می‌کند: فیلم جدید با موضوعی متفاوت

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم جدید کوپر با عنوان “آیا این روشن است؟” از ماه آینده جلوی دوربین می‌رود. او در این فیلم علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و بازیگری نیز خواهد داشت. ویل آرنت و امیلی بلانت نیز به عنوان همبازی او در این پروژه حضور خواهند داشت.

بردلی کوپر، کارگردان و بازیگر، به دنیای سینما بازمی‌گردد

کوپر که پیش از این با فیلم‌های “ستاره‌ای متولد شده” و “مایسترو” توانایی‌های خود را به عنوان کارگردان به اثبات رسانده است، حالا با یک پروژه جدید به دنیای سینما بازمی‌گردد. جزئیات داستان این فیلم هنوز فاش نشده است، اما انتظار می‌رود که مانند آثار قبلی کوپر، ترکیبی از درام و موسیقی باشد.

پروژه‌های متنوع بردلی کوپر

کوپر در سال‌های اخیر فعالیت‌های متنوعی داشته است. علاوه بر بازیگری و کارگردانی، او در زمینه تهیه‌کنندگی نیز موفق بوده است. او برای فیلم‌هایی مانند “جوکر” و “کوچه کابوس” نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. همچنین، کوپر در حال حاضر مشغول تولید مستندی درباره مراقبان خانوادگی است که قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

اهمیت موضوع مراقبت از بیماران در خانه

کوپر انگیزه خود برای ساخت این مستند را تجربه شخصی خود در مراقبت از پدر بیمار اعلام کرده است. او معتقد است که موضوع مراقبت از بیماران در خانه، مسئله‌ای مهم و مغفول مانده است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا