افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم و سریال

موفقیت چشمگیر سریال پنگوئن در هفته اول پخش

به گزارش بازیگر 360 ، قسمت اول سریال پنگوئن که بر اساس روایت مت ریوز از دنیای بتمن ساخته شده، توانست در هفته اول پخش خود، بیش از ۵.۳ میلیون بیننده از طریق شبکه‌های HBO و پلتفرم استریم مکس جذب کند. این آمار نشان‌دهنده شروع قدرتمند سریال و علاقه فراوان مخاطبان به دنیای جنایی گاتهام است.

پنگوئن رکوردشکنی کرد

سریال پنگوئن نه تنها بالاتر از سریال‌های پربیننده‌ای مانند Succession و The White Lotus قرار گرفت، بلکه بزرگترین افتتاحیه یک سریال جدید شبکه مکس در ۴ روز اول پخش را از زمان سریال The Last of Us ثبت کرد. همچنین، پخش این سریال باعث افزایش ۳.۵ برابری تماشای فیلم The Batman در هفته‌های اخیر شده است.

تیم سازنده قدرتمند

سریال پنگوئن با حضور ستارگانی همچون کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی و کلنسی براون، و همچنین کارگردانی قدرتمند کریگ زوبل در سه قسمت ابتدایی، توانسته نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

آینده‌ای روشن

با توجه به موفقیت قسمت اول، انتظار می‌رود سریال پنگوئن به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال تبدیل شود. قسمت دوم این سریال بامداد دوشنبه هفته آینده پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند به دنبال کردن ماجراهای پنگوئن ادامه دهند. همچنین، طرفداران بتمن می‌توانند با خیالی آسوده منتظر قسمت دوم فیلم The Batman در سال ۲۰۲۶ باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا