افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

بازیگرانی که در عروسی حسین سلیمانی شرکت کردند + عکس

عکس های عروسی حسین سلیمانی با حضور بازیگران و چهره های سرشناس منتشر شده است.

بعد از متاهل شدن سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی، این بار حسین سلیمانی در صحفه شخصی اش تصویری از عروسی اش را در صحفه شخصی اش منتشر کرده و عکس های از عروسی وی با حضور بازیگران و چهره های سرشناس منتشر شده است.

ازدواج حسین سلیمانی ازدواج حسین سلیمانی ازدواج حسین سلیمانی ازدواج حسین سلیمانی

بازیگر جوان کشورمان با انتشار تصویری زیبا از روز عروسی اش خبر از متاهل شدن خود داده و عکس های از عروسی وی با حضور چهره های مشهور در فضای مجازی منتشر شده است.

ازدواج حسین سلیمانی

ازدواج حسین سلیمانی

حسین سلیمانی با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش؛ خبر از ازدواج خود داد و نوشت : شما دمی هستین که در جان آدمی تنیده شده است .

ازدواج حسین سلیمانی

آقای بازیگر (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۳، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی در سن ۱۳ سالگی، با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد.
ازدواج حسین سلیمانیعکس عروسی حسین سلیمانی

ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه‌ های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردانی، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌ سرایی نیز فعالیت دارد.

ازدواج حسین سلیمانی

او علاوه بر بازیگری در زمینه‌ های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردان، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌ سرایی نیز فعالیت دارد. او در فیلم‌ های هزارپا، تهنگ عنبر، یاسین، فراری و دربست ایفای نقش کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا