افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

زندگی تازه مهدی کوشکی ؛ بازیگر معروف برای چهارمین بار ازدواج کرد + تصاویر و ویدئوی مراسم

به گزارش بازیگر 360 ، مهدی کوشکی، بازیگر مشهور سینما، تلویزیون و تئاتر ایران، اخیراً با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود از ازدواجش خبر داد و نوشت:

«تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی
نور من
یار من
به وقت ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
و امشب در شب تولد امام رضا»

مهدی کوشکی

کوشکی در مردادماه سال ۱۳۶۰ در شهر کوهدشت، استان لرستان به دنیا آمد. او از کودکی علاقه‌مند به هنرهای نمایشی بود و این علاقه را تا بزرگسالی دنبال کرد.

مهدی کوشکی تحصیلات خود را در رشته ادبیات نمایشی تا مقطع لیسانس در دانشکده سینما تئاتر ادامه داد. این رشته زمینه‌ای مناسب برای توسعه مهارت‌های او در نویسندگی و کارگردانی نیز فراهم کرد.

کوشکی کار خود را در عرصه هنر با تئاتر آغاز کرد و به تدریج وارد عرصه‌های سینما و تلویزیون شد. او در طی سال‌ها فعالیت هنری خود، در نقش‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است و همچنین به عنوان کارگردان و نویسنده در پروژه‌های متعددی شرکت داشته است.

محیا مهدی‌زاده همسر مهدی کوکشی کیست؟

محیا مهدی‌زاده، همسر چهارم مهدی کوشکی، بازیگر است. او متولد آبان ۱۳۷۵ است و عمده فعالیت‌هایش در حوزه تئاتر و فیلم کوتاه بوده است. سال گذشته، او با تئاتری به نام “لهجه‌ها” در خانه نمایش دا به صحنه رفت و توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

مهدی کوشکی

زندگی مشترک جدید مهدی کوشکی

مهدی کوشکی نخستین بار با مینا شمس ازدواج کرد. اما این ازدواج چند سال بیشتر دوام نیاورد و به جدایی انجامید. مینا شمس در حال حاضر در لندن زندگی می‌کند.

دومین ازدواج او با صحرا فتحی، بازیگر و کارگردان ایرانی بود. این ازدواج نیز به دلایلی به پایان رسید و آن‌ها از یکدیگر جدا شدند.

در ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۹۸، خبر ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا، بازیگر سریال “پدر”، منتشر شد. این ازدواج با حواشی و واکنش‌های زیادی همراه بود.

مهدی کوشکی

مهدی کوشکی در طول سال‌های فعالیت هنری خود، در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی نقش‌آفرینی کرده و به دلیل توانایی‌های بالای خود در بازیگری، نویسندگی و کارگردانی، به یکی از چهره‌های شناخته شده در عرصه هنر ایران تبدیل شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا