افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

شعری که بازیگر نون خ برای رئیس جمهور شهید خواند

به گزارش بازیگر 360 ، سیروس سپهری بازیگر سینما و تلویزیون شعری را به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور قرائت کرد.

شعر سیروس سپهری در پی شهادت رئیس جمهور

سیروس سپهری بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «نون‌خ» ایفای نقش می‌کرد طی تماسی ترجیح داد این شعر را به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور قرائت کند: ما سینه زدیم بی‌صدا باریدند/از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند/ما مدعیان صف اول بودیم/از آخر مجلس شهدا را چیدند../ این‌بار شهدا را از مدعیان صف اول چیدند…..

سیروس سپهری در سریال نون خ ، نقش ادریس  را بازی می کند، مردی با 11 فرزند قد و نیم قد. جالب اینجاست که بدانید او بیرون از نون خ نیز با کودکان سر و کار دارد و عمده فعالیت های هنری وی حول محور کودک و نوجوان است و جوایزی نیز در این عرصه برده است که از آن جمله می توان به کسب مقام اول در نویسندگی تئاتر در جشنواره بین المللی تئاتر همدان اشاره کرد.

برخی از کارهایی که سیروس سپهری در آنها به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر حضور داشته، عباتند از: کیمیا ، بازی یو، آسو، مطرب عشق، جلسه رسمی است، کهنه سرباز، آرش کمانگیر و پسرک چوپان، قولقولک، یه گربه یه ماهی، رویای کودکانه ، داخ‌داران، قلاسان، شورآبساران، کتیبه‌ها، در زوزه سگان و … .

سریال کیمیا و نون خ ، معروف ترین کارهایی هستند که سپهری در آنها ایفای نقش کرده است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا