افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

داریوش ارجمند در واکنش به شهادت رئیس جمهور : می‌توانست پشت میز بنشیند

یه گزارش بازیگر 360 ، پس از وقوع حادثه‌ی تلخ سقوط هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهان، مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با ابراز همدردی با مردم ایران اسلامی، به‌ویژه هنرمندان پیشکسوت، پیام تسلیت استاد داریوش ارجمند، پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت را منتشر کرد.

در این پبام آمده :

شهادت مزد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آیت الله سید ابراهیم رئیسی در طول مسئولیت‌های او بود، آرام و متین در ظاهر، ولی پرخروش و جنگنده در باطن، برای خدمت به مردم ایران بود و خستگی را نمی‌شناخت.

او می‌توانست در پایتخت باشد و وقایع و اتفاقات کشور را از پشت میزش رصد کند، بدون آنکه خطر را به جان بخرد، ولی رئیسی مرد عمل بود.

او و همراهانش با کوله‌باری از افتخار خدمت به مردم ایران به‌سوی معبود پر کشیدند.

اینجانب به‌عنوان خدمتگزار و عضوی کوچک از جامعه هنرمندان پیشکسوت، این ضایعه تأسف‌بار را خدمت تمامی خانواده‌های محترم شهدای حادثه سقوط هلیکوپتر و مردم عزیز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان درجات متعالی آیت الله رئیسی و همسفرانش را مسئلت دارم.

داریوش ارجمند ـ رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا