افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

خاطرات تلخ سارا تانکردی از “فرار از زندان”

به گزارش بازیگر 360 ، این بازیگر 46 ساله در گفتگو با پادکست ریچل بیلسون، به زن‌ستیزی رایج در صنعت سینما و تلویزیون اشاره کرد و از خاطرات ناخوشایندی که در طول فیلمبرداری “فرار از زندان” داشته، صحبت کرد.

سارا تانکردی از سختی‌های زن‌ستیزی در هالیوود و سریال فرار از زندان میگوید

کالیز که در آن زمان تنها بازیگر زن سریال بود، در مورد رفتار برخی از بازیگران مرد سریال گفت: “شرایط سختی بود. من تنها زن در میان انبوهی از مردان بودم. البته بسیاری از آنها جنتلمن و عالی بودند، اما با این وجود، هر روز بعد از اتمام کار، همسرم را مجبور می‌کردم که یک ساعت به حرف‌هایم گوش کند تا مجبور نشوم کسی را به بیمارستان بفرستم.”

او در ادامه به یکی از این خاطرات ناخوشایند اشاره کرد و گفت: “یکی از بازیگران مرد روی صورتم آب دهان انداخت. من آنقدر عصبانی بودم که می‌خواستم او را بزنم، اما به جای آن، به خانه رفتم و تا دیروقت گریه کردم.”

“فرار از زندان” در قالب چهار فصل بین سال‌های 2005 تا 2009 از شبکه فاکس پخش شد و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آن دوره تبدیل شد.

این سریال در سال 2009 با یک قسمت ویژه به پایان رسید، اما فاکس در سال 2018 با ساخت یک مینی‌سریال و با حضور بازیگران اصلی، “فرار از زندان” را دوباره احیا کرد.

سارا وین کالیز در این مینی‌سریال حضور نداشت، اما به گفته خودش، از تماشای بازگشت “فرار از زندان” لذت برده است.

او در پایان مصاحبه گفت: “من به خاطر تمام تجربیاتی که در “فرار از زندان” داشتم، سپاسگزارم. این سریال به من چیزهای زیادی یاد داد و من را به یک بازیگر قوی‌تر تبدیل کرد.”

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا