افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

هومن برق‌نورد با استایل جدید و لاغرتر در ویدیوی تازه !

به گزارش بازیگر 360 ، ویدیوی جدیدی از “هومن برق‌نورد” منتشر شده که لاغری و تغییر استایل او توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. این بازیگر مشهور ایرانی، آخرین بار با حضور در اکران فیلم سینمایی “آپاراتچی” با چهره‌ای جدید و متفاوت، همه کاربران را شگفت‌زده کرد. او این بار ظاهر لاغر و استایل جدید خود را در یک تئاتر به نمایش گذاشت.

این احتمال مطرح شده که هومن برق‌نورد از روش‌های عمل لاغری برای تغییر استایل خود استفاده کرده باشد. به هر حال، امیدواریم این کاهش وزن و تغییر ظاهر ناشی از بیماری نباشد.

هومن برق‌نورد

هومن برق‌نورد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۴ با سریال “ابووهیب بهلول یا هفتمین سفیر” به کارگردانی رضا شالچی وارد عرصه تلویزیون شد. اولین تجربه سینمایی او با فیلم “یک تکه نان” در سال ۱۳۸۳ بود.

از به‌یادماندنی‌ترین کارهای او در تلویزیون می‌توان به “ساختمان پزشکان”، “در مسیر زاینده‌رود”، “چک برگشتی”، “زمانه”، “دودکش”، “روزهای بد، به در”، “پرده‌نشین”، “پادری”، “آچمز” و “زیرخاکی ۲” اشاره کرد. همچنین در مجموعه‌های نمایش خانگی “شهرزاد ۱”، “شهرزاد ۲”، “شهرزاد ۳”، “شب‌های مافیا”، “شام ایرانی”، “جیران” (اختصاصی فیلیمو) و فیلم‌های سینمایی “آرایش غلیظ”، “راه رفتن روی سیم”، “به وقت خماری”، “خداحافظ دختر شیرازی” و “جوجه تیغی” نقش‌آفرینی کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا