افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

مارک رافلو در کنار کریس همسورث در فیلم Crime 101 می‌درخشد!

به گزارش بازیگر 360 ، مارک رافلو، بازیگر محبوب فیلم‌های «انتقام‌جویان»، در حال مذاکره برای حضور در فیلم Crime 101 است. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته دان وینسلو خواهد بود.

مارک رافلو به جمع بازیگران فیلم Crime 101 پیوست!

بارت لیتون، کارگردان فیلم تحسین‌شده «حیوانات آمریکایی»، سکان هدایت این فیلم جنایی را برعهده خواهد داشت. فیلمنامه Crime 101 توسط لیتون و پیتر استران، نویسنده فیلم «آدم‌برفی»، به نگارش درآمده است.

داستانی جذاب و پرماجرا:

طبق خلاصه داستان منتشر شده، Crime 101 در ژانر جنایی و شبیه به فیلم «مخمصه» اثر مایکل مان خواهد بود. داستان حول محور سرقت‌های جواهرات گران‌قیمت در سواحل اقیانوس آرام می‌چرخد و پلیس این سرقت‌ها را به کارتل‌های کلمبیایی نسبت می‌دهد. با این حال، کارآگاه لو لوبسنیک که نقش آن را کریس همسورث ایفا می‌کند، نظریه‌ای متفاوت دارد و تمام تلاش خود را برای دستگیری مجرمی دیگر که به دنبال هدفی پنهان است، به کار می‌گیرد.

تغییر در فهرست بازیگران:

پیش از این، حضور پدرو پاسکال، ستاره سریال «آخرین بازمانده از ما»، در کنار کریس همسورث در این فیلم قطعی شده بود. اما ظاهراً مذاکرات با او به نتیجه نرسیده و مارک رافلو جایگزین او شده است.

عوامل تولید و زمان اکران:

Crime 101 توسط اریک فلنر، تیم بیوان، شین سالرنو، بارت لیتون، کریس همسورث، دیمیتری دوگانیس و بن گریسون تهیه می‌شود. شرکت مترو گلدوین مایر این فیلم را برای اکران در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی کرده است.

جزئیات بیشتر:

  • ژانر: جنایی
  • کارگردان: بارت لیتون
  • نویسنده: بارت لیتون و پیتر استران
  • بازیگران: کریس همسورث، مارک رافلو (احتمالی)
  • تهیه‌کنندگان: اریک فلنر، تیم بیوان، شین سالرنو، بارت لیتون، کریس همسورث، دیمیتری دوگانیس و بن گریسون
  • تاریخ اکران: ۲۰۲۵ (توسط مترو گلدوین مایر)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا