افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

آتش نبرد در پوستر جدید House of the Dragon!

به گزارش بازیگر 360 ، به تازگی، پوستر جدیدی از این سریال منتشر شده که هیجان طرفداران را برای دیدن تقابل دو جبهه سیاه‌ها و سبزها دوچندان می‌کند. در این پوستر، شاهد رینیرا تارگرین و آلیسنت های‌تاور، رهبران دو جناح، هستیم که آماده نبردی خونین برای رسیدن به قدرت هستند.

آتش و خون در وستروس شعله‌ور می‌شود: پوستر جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد!

پوستر جدید فصل دوم سریال خاندان اژدها منتشر شد!

شعار فصل دوم: همه باید انتخاب کنند

همانطور که کمپین تبلیغاتی سریال بر انتخاب بین سیاه‌ها و سبزها تمرکز دارد، این پوستر هم به این نکته اشاره می‌کند که در بازی تاج و تخت، هیچ خط روشنی بین خیر و شر وجود ندارد و هر کس باید در نهایت، یکی از طرفین را انتخاب کند.

داستانی حماسی بر اساس کتاب‌های جرج آر. آر. مارتین

خاندان اژدها که بر اساس رمان «آتش و خون» نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده، ۱۷۲ سال پیش از اتفاقات سریال «بازی تاج و تخت» را روایت می‌کند و به ظهور و سقوط خاندان قدرتمند تارگرین می‌پردازد. در این فصل، شاهد نبرد داخلی هولناکی خواهیم بود که به «رقص اژدها» معروف است.

بازگشت بازیگران محبوب و چهره‌های جدید

در فصل دوم خاندان اژدها، شاهد بازگشت بازیگران محبوب فصل اول مانند مت اسمیت، اولیویا کوک و اما دآرسی خواهیم بود. همچنین، چهره‌های جدیدی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به هری کولت، ریس ایفانز و بتانی آنتونیا اشاره کرد.

انتظارها به پایان رسید:

فصل دوم سریال خاندان اژدها از تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ (۱۶ ژوئن ۲۰۲۴) از شبکه HBO پخش خواهد شد. طرفداران دنیای وستروس بی‌صبرانه منتظر تماشای این فصل و غرق شدن در دنیای پرماجرا و خونین آن هستند.

نکات کلیدی:

  • تاریخ پخش فصل دوم: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ (۱۶ ژوئن ۲۰۲۴)
  • شبکه: HBO
  • ژانر: فانتزی، درام، ماجراجویی
  • بازیگران: مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دآرسی، هری کولت، ریس ایفانز، بتانی آنتونیا و …
  • خلاصه داستان: فصل دوم سریال خاندان اژدها به نبرد داخلی Targaryen ها موسوم به “رقص اژدها” می پردازد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا