افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

پایان “شب‌های مافیا” با پیروزی زودیاک بر پدرخوانده

به گزارش بازیگر 360 ، این مسابقه که در طول پخش خود طرفداران زیادی را جذب کرد، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، از رقیب خود یعنی “پدرخوانده” پیشی گرفت.

زودیاک پدرخوانده را بلعید! پایان فصل دوم “شب‌های مافیا” با پیروزی بر رقیب

عدم رضایت مخاطبان از فصل سوم “پدرخوانده” در فیلم‌نت، عامل محبوبیت مضاعف “شب‌های مافیا؛ زودیاک” بود. کامنت‌های متعدد کاربران در فضای مجازی این موضوع را تأیید می‌کند. ضعف‌های “پدرخوانده” از جمله قوانین بازی، فضای نه چندان جذاب، نزدیکی بازیکنان به یکدیگر، حضور چهره‌های غیر مطرح و عدم تسلط آنها بر بازی، در مقایسه با نقاط قوت “شب‌های مافیا” مشهود بود.

فصل دوم “شب‌های مافیا؛ زودیاک” با گردانندگی محمد بحرانی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، بار دیگر پختگی این دو را در اجرا و کارگردانی به نمایش گذاشت. بحرانی که در فصل اول با تحکم هدایت مسابقه را بر عهده داشت، در این فصل با چرخشی تحسین‌برانگیز، رویه خود را تغییر داد. او به جز شوخی‌های ابتدایی و به اندازه، در اغلب لحظات ساکت بود و تذکرات را به آرامی مطرح می‌کرد. این شیوه، اجرای او را دلپذیرتر و متفاوت‌تر از دیگر مجریان مسابقات مافیایی کرد.

“شب‌های مافیا؛ زودیاک” از نظر ساختار نیز رشدی ملموس داشت. دکور مسابقه چشم‌نواز و پررنگ و لعاب بود و از گل و نان نیز در آن استفاده شده بود. همچنین فاصله بازیگران منطقی بود و استفاده از ماسک به همراه پخش موسیقی زنده در شب برای لو نرفتن شخصیت‌ها، از دیگر تمهیدات خاص این مسابقه بود.

تعبیه محل مخصوص برای مردگان، نه تنها شائبه تقلب را از بین برد، بلکه خود این مکان نیز جذابیت داشت. واکنش‌های حذف‌شدگان که از طریق تلویزیون ادامه مسابقه را پیگیری می‌کردند، ارزش افزوده‌ای به “شب‌های مافیا؛ زودیاک” بخشید.

ترکیب قابل قبول شرکت‌کنندگان که عمدتاً از چهره‌های محبوب بودند را نیز نباید از نظر دور داشت. به خصوص که در میان آنها چند “پلیر” قوی نیز حضور داشتند. اتفاقات فرامتن مثل تعصب بیرانوند یا لحن خاص جواد خیابانی هم به جذابیت این مسابقه افزود.

“شب‌های مافیا؛ زودیاک” با ارائه یک مسابقه جذاب و پرمخاطب، بار دیگر ثابت کرد که در میان علاقمندان به این سبک بازی، جایگاه ویژه‌ای دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا