افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

یک ماجراجویی فضایی جدید از استیون اسپیلبرگ

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که فیلمنامه آن توسط دیوید کپ، نویسنده پارک ژوراسیک، نوشته می‌شود، در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱۵ می ۲۰۲۶) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با مضمون یوفو در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ اکران می‌شود

دیوید کپ پیش از این در نوشتن فیلمنامه فیلم‌های مشهوری مانند Jurassic Park، Jurassic Park: The Lost World، Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull و War of the Worlds با اسپیلبرگ همکاری کرده بود. این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند. کپ همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Jurassic World را نیز بر عهده دارد.

یونیورسال تاکنون اطلاعات زیادی از داستان فیلم جدید اسپیلبرگ منتشر نکرده است. با این حال، طبق گزارش‌های قبلی، این فیلم براساس ایده‌ای از اسپیلبرگ و با مضمون یوفو و بشقاب پرنده ساخته می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که فیلم جدید اسپیلبرگ مانند آثار قبلی او با بودجه بالا و بازاریابی گسترده روانه سینماها شود. آخرین اثر این کارگردان، فیلم “بلبل‌ها” بود که با محوریت دوران کودکی او ساخته شده بود و نامزد ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده بود.

اگر شایعات درست باشند، این سومین فیلم اسپیلبرگ با موضوع فضایی‌ها پس از فیلم E.T. the Extra-Terrestrial و War of the Worlds خواهد بود.

اسپیلبرگ در حال حاضر مشغول ساخت ریبوت فیلم Bullitt با بازی بردلی کوپر برای برادران وارنر نیز است.

این خبر برای طرفداران استیون اسپیلبرگ و علاقه‌مندان به فیلم‌های علمی تخیلی جذاب خواهد بود. آنها می‌توانند منتظر دیدن اثری جدید از این کارگردان مطرح در سال ۱۴۰۵ باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا