افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

تصاویر گلشیفته فراهانی در مراسم “جوایز انسان دوستانه” جشنواره کن

به گزارش بازیگر 360 ، علاوه بر فراهانی، دایان کروگر و کامیل اتین کارگردان فرانسوی نیز در این مراسم که در ساختمانی موسوم به ویلا فوربز در شهر کن برگزار شد، جوایز “انسان دوستانه” را دریافت کردند.

گلشیفته فراهانی در مراسم “جوایز انسان دوستانه” جشنواره کن گلشیفته فراهانی در مراسم "جوایز انسان دوستانه" جشنواره کن گلشیفته فراهانی در مراسم "جوایز انسان دوستانه" جشنواره کن گلشیفته فراهانی در مراسم "جوایز انسان دوستانه" جشنواره کن گلشیفته فراهانی در مراسم "جوایز انسان دوستانه" جشنواره کن گلشیفته فراهانی در مراسم "جوایز انسان دوستانه" جشنواره کن گلشیفته فراهانی در مراسم "جوایز انسان دوستانه" جشنواره کن

فراهانی امسال در جشنواره فیلم کن فیلمی نداشت، اما با فیلم “ویلیام تل” که بر اساس افسانه معروف سوئیسی ویلیام تل یا گیوم تل است، در بازار کن حضور داشت. این فیلم توانست در تمام مناطق اروپا و ترکیه پخش کننده پیدا کند.

این بازیگر همچنین به زودی در کنار طاهر رحیم در فیلم جدید جولیا دکورنو، کارگردان برنده نخل طلا، با عنوان “آلفا” بازی خواهد کرد. دکورنو با فیلم تیتان در سال ۲۰۲۱ توانسته بود به دومین زنی بدل شود که برنده نخل طلا می شود.

حضور گلشیفته فراهانی در جشنواره کن و دریافت جایزه “انسان دوستانه” بار دیگر نشان دهنده جایگاه و اعتبار این بازیگر در عرصه بین‌المللی است.

علاوه بر این، حضور او در فیلم “آلفا” به کارگردانی جولیا دکورنو فرصتی جدید برای فراهانی خواهد بود تا توانایی‌های خود را در سینمای جهان به نمایش بگذارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا