افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

آیا “مصائب شیرین 2” اکران می‌شود؟

به گزارش بازیگر 360 ، علیرضا داودنژاد از وعده مدیران سازمان سینمایی برای اکران فیلم «مصائب شیرین ۲» خبر داد.

«مصائب شیرین ۲» به روی پرده سینما می‌آید؟

مصائب شیرین ۲

این فیلم که در سال 1397 با بازی زنده‌یاد رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داودنژاد ساخته شد، در ادامه قسمت اول این فیلم، داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد 18 سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی‌ گذشته خود را مرور می‌کنند.

«مصائب شیرین ۲» در همان سال 1398 در تدارک اکران عمومی بود که محقق نشد و بعد از آن هم با شیوع کرونا تا به امروز دیگر رنگ پرده را ندید.

با درگذشت رضا داودنژاد نام این فیلم اکران نشده و سرنوشت آن بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

علیرضا داودنژاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته است: «رییس سازمان سینمایی، معاون سازمان و رفیق شفیق رضا آقای علی سرتیپی مدتی بعد از رفتن او قول دادند که آخرین فیلم رضا را که شاید بهترین بازیگری او هم باشد اکران کنند و همچنان که «مصائب شیرین ۱» برای نسل‌های دهه پنجاه و شصت خاطره‌ساز شد با این فیلم نیز آخرین خاطره سینمایی او را برای دهه‌های هشتاد و نودی و دیگر علاقه‌مندان او ماندگار کنند.»

هنوز تاریخ دقیق اکران «مصائب شیرین ۲» مشخص نشده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا