افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

اولین تصاویر از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین Joker 2 منتشر شد!

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم «جوکر: جنون مشترک» به کارگردانی تاد فیلیپس، دنباله‌ای متفاوت از فیلم پرفروش «جوکر» (2019) محسوب می‌شود و قرار است در تاریخ 13 مهر 1402 (4 اکتبر 2023) اکران شود.


لیدی گاگا از تجربه خود در نقش هارلی کوئین در Joker 2 می‌گوید: «آسیب‌پذیر، دوست‌داشتنی و کاملاً متفاوت!»

در این فیلم، شاهد حضور واکین فینیکس در نقش جوکر و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین خواهیم بود.

لیدی گاگا در مصاحبه‌ای با Access Hollywood درباره این فیلم و شخصیت هارلی کوئین می‌گوید:

«میدونی، هارلی کوئین اهمیت ویژه‌ای برای من داره. اون بسیار آسیب‌پذیر و در عین حال دوست داشتنیه. نسخه به نمایش در آمده از او مختص به من بوده و با لحن فیلم هم‌خوانی داره. قصد ندارم که چیزی از آن را اسپویل کنم ولی باید خودتان در سالن سینما تماشا کنید تا متوجه بشید که چه حال و هوایی داره. فیلمی که شامل موسیقی و رقص بوده و از نقش آفرینی‌های جذابی بهره برده و من عاشق کار کردن با تاد فیلیپس و واکین فینیکس هستم. تاکنون همچین چیزی را در زندگی انجام نداده بودم و نقش آفرینی کاملاً متفاوتی برایم به شمار میره که حسابی سرگرم‌کننده از آب در اومده.»

استفاده از المان‌های موزیکال در این فیلم، انتقاداتی را از سوی برخی طرفداران دنیای DC به همراه داشته است. با این حال، لیدی گاگا از این تجربه ابراز رضایت می‌کند و آن را چالشی جذاب و سرگرم‌کننده می‌داند.

باید منتظر ماند و دید که آیا «جوکر: جنون مشترک» می‌تواند با روایتی متفاوت از عشق جنون‌آمیز جوکر و هارلی کوئین، نظر مثبت مخاطبان و منتقدین را جلب کند یا خیر.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا