افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

ماموریت غیرممکن ۸ و دردسر زیردریایی ۲۳ میلیون دلاری!

به گزارش بازیگر 360 ، نقص در یک زیردریایی ۲۳ میلیون دلاری که برای صحنه‌های اکشن ساخته شده بود، باعث تأخیر بیشتر و افزایش هزینه‌ها شده است.

بودجه “ماموریت غیرممکن ۸” با تام کروز از کنترل خارج شد!

طبق گزارش‌ها، گیمبالی که برای پایین آوردن این سازه غول‌پیکر به ارتفاع ۳۶.۵ متری طراحی شده بود، قادر به تحمل وزن آن نبوده و نیاز به تعمیر دارد. این موضوع باعث شده تا فیلمبرداری برای چندین هفته به تعویق بیفتد و هزینه‌ها به طور قابل توجهی افزایش یابد.

بودجه "ماموریت غیرممکن ۸" با تام کروز از کنترل خارج شد!

نارضایتی عوامل:

منابع می‌گویند که اعضای تیم تولید از این مشکل به شدت ناراضی هستند، چرا که هزینه‌های روزانه فیلمبرداری بسیار بالا است.

مشکلات قبلی:

پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر افزایش بودجه “ماموریت غیرممکن ۸” و “ماموریت غیرممکن ۹” منتشر شده بود. گفته می‌شود که پارامونت، کمپانی سازنده فیلم، از این موضوع ناراضی است، در حالی که تام کروز با امضای قرارداد چند جانبه با برادران وارنر، تعهد خود به حضور در این مجموعه را حفظ کرده است.

بازیگران:

تام کروز، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، گرگ دیویس، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی،‌ نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام، ماریلا گاریگا، رالف ساکسون، لوسی تولوگاجاک، کتی اوبراین و ترامل تیلمان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

تاریخ اکران:

“ماموریت غیرممکن ۸” قرار است در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۴ (۲۳ می ۲۰۲۵) به روی پرده سینماها برود.

کارگردان:

کریستوفر مک‌کوری که پیش از این کارگردانی قسمت‌های “ملت سرکش”، “سقوط” و “محاسبه مرده” را بر عهده داشت، در این قسمت نیز کارگردان و نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا