افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

تنها با یک بازیگر؛ «مرد خاموش» در جشنواره شانگهای می‌درخشد!

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم در اولین حضور جهانی خود، به بخش مسابقه اصلی بیست و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای راه یافت و با فیلم‌هایی از سراسر جهان برای تصاحب جایزه ی معتبر این جشنواره رقابت خواهد کرد.

فیلم «مرد خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی در جشنواره شانگهای می‌درخشد!

جشنواره فیلم شانگهای از 14 تا 23 ژوئن (25 خرداد تا 3 تیر) 1403 برگزار می‌شود و “مرد خاموش” داستان زندگی شخصی یک مرد میانسال را در مقام ارباب و مالک یک روستا در اواسط دهه چهل شمسی روایت می‌کند.

علی باقری تنها بازیگر این فیلم است و عواملی همچون مسعود امینی تیرانی (مدیر فیلمبرداری)، ناهید صدیق (مدیر هنری)، و فؤاد قهرمانی (آهنگساز) در ساخت آن همکاری کرده‌اند. پخش بین‌المللی “مرد خاموش” بر عهده کمپانی “دریم‌لب” به مدیریت نسرین میرشب است.

فیلم «مرد خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی در جشنواره شانگهای می‌درخشد!

حضور “مرد خاموش” در جشنواره شانگهای، فرصتی ارزشمند برای معرفی سینمای ایران به مخاطبان جهانی و تبادل فرهنگی با دیگر فیلمسازان است. بدون شک، این حضور می‌تواند به ارتقای جایگاه سینمای ایران در عرصه بین‌المللی کمک شایانی کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا