افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

رونمایی از «جوکر: جنون مشترک» در جشنواره ونیز

به گزارش بازیگر 360 ،  نشریه ورایتی در خبری اختصاصی، فهرستی از آثاری که شانس بالایی برای حضور در جشنواره ونیز دارند را منتشر کرده است.

جوکر 2، ماریا با بازی آنجلینا جولی و جدیدترین ساخته گوادانینو با بازی دنیل کریگ به جشنواره ونیز می‌روند

جوکر 2، ماریا با بازی آنجلینا جولی و جدیدترین ساخته گوادانینو با بازی دنیل کریگ به جشنواره ونیز می‌روند

بازگشت جوکر با لیدی گاگا:

یکی از موردانتظارترین فیلم‌های جشنواره، “جوکر 2: جنون مشترک” ساخته تاد فیلیپس است که دنباله‌ای بر قسمت اول برنده شیر طلایی ونیز در سال 2019 خواهد بود. در این فیلم موزیکال، شاهد حضور واکین فینیکس در نقش جوکر و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین خواهیم بود.

آنجلینا جولی در نقش خواننده اپرا:

“ماریا” به کارگردانی پابلو لارین، دیگر فیلمی است که حضور آن در ونیز قریب به یقین است. این فیلم که به زندگی ماریا کالاس، خواننده اپرای مشهور می‌پردازد، آنجلینا جولی را در نقش اصلی خود دارد.

لوکا گوادانینو با دنیل کریگ:

لوکا گوادانینو، کارگردان “من با نام تو صدا می‌زنم” و “استخوان‌ها و همه چیز”، با فیلم “کوئیر” و با بازی دنیل کریگ به جمع مدعیان ونیز می‌پیوندد.

ستاره‌های هالیوود در ونیز:

جورج کلونی و برد پیت در فیلم “گرگ‌ها” به کارگردانی جان وانتز، کارگردان جدیدترین فیلم‌های اسپایدرمن، در بخش خارج از مسابقه جشنواره حضور خواهند داشت. “بهشت” ساخته ران هاوارد با بازی جود لاو، آنا دی آرماس و سیدنی سوئینی نیز از دیگر فیلم‌های احتمالی این بخش است.

جانی دپ با آل پاچینو:

جانی دپ که با فیلم “میناماتا” به ونیز 2021 آمده بود، این بار با دومین فیلم خود در مقام کارگردان به نام “مودی” و با بازی آل پاچینو در این جشنواره حضور خواهد داشت.

جشنواره ونیز:

هشتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم ونیز از 28 آگوست تا 7 سپتامبر (6 تا 16 شهریور) در شهر ونیز ایتالیا برگزار می‌شود. ایزابل هوپر، بازیگر فرانسوی، ریاست هیئت داوران این دوره از جشنواره را بر عهده دارد.

حضور این فیلم‌ها در جشنواره ونیز هنوز قطعی نشده و لیست نهایی به زودی منتشر خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا