افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

زهره حمیدی و روزهای تلخ شیمی‌درمانی | نیاز به دعا و انرژی مثبت از مردم + ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، زهره حمیدی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، به تازگی در ویدیویی کوتاه در اینستاگرامش، از ابتلایش به سرطان پانکراس خبر داد. این خبر قلب طرفداران و همکارانش را به درد آورد.

حمیدی که با بازی در فیلم‌های معروفی مانند «رستاخیز» و «ورود آقایان ممنوع» به چهره‌ای شناخته شده در سینما و تلویزیون تبدیل شده است، در این ویدیو از تجربه‌های سخت و دردناک شیمی‌درمانی می‌گوید. او با صدایی ضعیف و دلی پر از امید و شجاعت از روزهای سختی که می‌گذراند سخن می‌گوید.

او در این ویدیو گفت: “یک روز خوبم یک روز بد‌ . از شما عزیزان می‌خواهم که برای من و همه بیماران دعا کنید.” چهره‌ی زهره حمیدی در این ویدیو نشان‌دهنده‌ی مبارزه‌ای است که هر روز با آن روبرو است.

این هنرمند دوست‌داشتنی با پیام خود، نه تنها از مردم برای دعا و انرژی مثبت درخواست کرد، بلکه به نوعی امید و نیرویی مثبت برای تمام بیماران و خانواده‌هایشان فرستاد. امید که این روزهای سخت به زودی به پایان برسد و زهره حمیدی عزیز دوباره با لبخندی از اعماق دلش به صحنه برگردد.

با آرزوی سلامتی و بهبودی برای این هنرمند عزیز و تمامی بیماران، امیدواریم که همه بتوانند با امید و شجاعت از این دوران سخت عبور کنند و به روزهای روشن‌تر و پرامیدتری برسند.

این ویدئو را ببینید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا