افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

تصمیم اشتباه الهام حمیدی برای ازدواج | بازیگر معروف از همسرش جدا شد ؟+ ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، الهام حمیدی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای هنری به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی رودهن است و نام اصلی‌اش «نوشین» می‌باشد. مادرش خانه‌دار و پدرش کارمند بود اما در جوانی به بازیگری در تئاتر نیز اشتغال داشت.

شهرت الهام حمیدی در تلویزیون با بازی در سریال پرطرفدار «مسافری از هند» به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ آغاز شد. البته بازی او در سریال‌های «زیر تیغ»، «یوسف پیامبر» و «شوق پرواز» نیز به محبوبیت او افزود.

الهام حمیدی برای اولین بار در سن ۲۰ سالگی، قبل از ورود به عرصه بازیگری، ازدواج کرد اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و به زودی به طلاق انجامید.

پس از سال‌ها، خانم حمیدی دوباره ازدواج کرد. در تاریخ ۱۳ بهمن ۹۷، او با انتشار خبری در صفحه اینستاگرام خود ازدواجش را اعلام کرد و چند ماه بعد، در آخرین روز فروردین ۹۸، مراسم ازدواجش برگزار شد.

علیرضا صادقی، همسر الهام حمیدی، در عرصه هنری فعالیتی ندارد.

الهام حمیدی در تاریخ ۱۲ خرداد ۹۹، در یک پست اینستاگرامی، برای اولین بار از تولد پسرش به نام «آلوین» خبر داد. یک سال و پنج ماه بعد، فرزند دوم او، دختری به نام ماهلین، در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به دنیا آمد.

الهام حمیدی با حضور در برنامه ای از ازدواجش و اینکه تصمیم اشتباهی گرفته صحبت کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا