افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

پیکی بلایندرز دوباره روی پرده سینما؛ تام هارپر کارگردان شد.

به گزارش بازیگر 360 ، تام هارپر، کارگردان فیلم‌هایی مانند “قلب سنگی” و “هواپیماهای غول‌پیکر”، سکان هدایت این فیلم را در دست خواهد داشت. کیلین مورفی، برنده جایزه اسکار، بار دیگر در نقش تامی شلبی، شخصیت اصلی سریال، ظاهر می‌شود.

نتفلیکس فیلم پیکی بلایندرز را با کارگردانی تام هارپر و بازی کیلین مورفی می‌سازد!

فیلمبرداری این فیلم بی‌نام قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

هنوز جزئیات دیگری از داستان و بازیگران فیلم منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که فیلم در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

استیون نایت، خالق سریال پیکی بلایندرز، فیلمنامه فیلم را به رشته تحریر درآورده است. کارین منداباک، استیون نایت، کیلین مورفی و گای هیلی به عنوان تهیه‌کننده و تام هارپر، دیوید کاس، جیمی گلیزبروک، اندرو وارن و دیوید میسون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند.

سریال پیکی بلایندرز در 6 فصل از سال 2013 تا 2022 پخش شد و به محبوبیت زیادی در بین تماشاگران و منتقدان دست یافت. این سریال درام جنایی داستان گروهی از گانگسترها در شهر بیرمنگام انگلستان در دهه 1920 را روایت می‌کند.

ساخت فیلم پیکی بلایندرز خبر خوشی برای طرفداران این سریال خواهد بود که می‌توانند بار دیگر شاهد ماجراجویی‌های تامی شلبی و گروهش باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا