افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

بازگشت کابوس فضایی!انتشار تریلر جدید فیلم Alien: Romulus

به گزارش بازیگر 360 ، همانطور که وعده داده شده بود، طرفداران فیلم‌های بیگانه می‌توانند بار دیگر طعم ترس و وحشت را با زنومورف‌ها تجربه کنند. تریلر جدید فیلم Alien: Romulus که به تازگی توسط استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی منتشر شده، تصاویر بیشتری از شخصیت‌ها و داستان فیلم را به نمایش می‌گذارد.

تریلر جدید فیلم Alien: Romulus منتشر شد: وحشت زنومورف‌ها بازگشته است!

در این تریلر شاهد لحظات وحشتناکی از تقابل شخصیت‌ها با زنومورف‌ها هستیم که در سفینه فضایی آن‌ها پرسه می‌زنند و شکار انسان‌ها را آغاز کرده‌اند.

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم نیز منتشر شده است که حال و هوای تاریک و وهم‌آور آن را به خوبی نشان می‌دهد.

پوستر جدید فیلم Alien: Romulus

فده آلوارز، کارگردان فیلم‌های موفق Evil Dead (2013)، Don’t Breathe و The Girl in the Spider’s Web، وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه این فیلم ترسناک جدید را بر عهده دارد. رودو سایگرز، که سابقه کارگردانی و نویسندگی Don’t Breathe 2 را نیز در کارنامه خود دارد، در نوشتن فیلمنامه Alien: Romulus به او کمک کرده است.

این فیلم که توسط استودیو قرن بیستم تولید می‌شود، یک داستان مستقل و اورجینال در دنیای بیگانه خواهد بود.

ریدلی اسکات، که کارگردانی اولین فیلم بیگانه در سال ۱۹۷۹ و دو قسمت آخر این مجموعه را نیز بر عهده داشته، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار اسکات فری در این پروژه حضور دارد. گفته می‌شود که داستان فیلم Alien: Romulus بین وقایع دو فیلم اول بیگانه و فیلم Aliens روایت می‌شود.

کیلی اسپینی، ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و ایلن وو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم Alien: Romulus برای اکران در تاریخ 26 مرداد (16 آگوست) 2024 برنامه‌ریزی شده است.

علاوه بر این فیلم، سریال جدیدی از دنیای Alien نیز با نام Alien توسط نوآ هاولی، خالق سریال‌های Fargo و Legion، در حال ساخت است که قرار است از طریق شبکه‌های FX و هولو پخش شود.

علاقه‌مندان به فیلم‌های علمی تخیلی و ترسناک، به خصوص طرفداران مجموعه بیگانه، می‌توانند Alien: Romulus را در لیست فیلم‌های مورد انتظار خود قرار دهند و برای دیدن آن در اواخر مرداد ماه 1403 آماده شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا