افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجی

ستاره‌های جدید در معمای جدید بلانک: جاش برولین و داریل مک کورمک به Knives Out 3 پیوستند!

به گزارش بازیگر 360 ، دنیل کریگ، اندرو اسکات، جاش اوکانر، کیلی اسپینی، جرمی رنر، گلن کلوز، کری واشینگتن و میلا کونیس دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این فیلم تأیید شده است. جزئیات مربوط به نقش بازیگران جدید هنوز منتشر نشده است.

جاش برولین و داریل مک کورمک به جمع بازیگران فیلم Knives Out 3 پیوستند!

Knives Out 3 که با نام Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery نیز شناخته می‌شود، قرار است در سال ۲۰۲۵ از طریق نتفلیکس پخش شود. فیلمبرداری این فیلم از ماه جاری در لندن آغاز شده است.

جاش برولین که بیشتر برای نقش تانوس در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، در فیلم‌های دیگری مانند Dune، Sicario، True Grit و Milk نیز بازی کرده است. او یک بار نیز برای بازی در فیلم Milk نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

داریل مک کورمک نیز در فیلم‌هایی مانند Pixie و The Girl with the Dragon Tattoo ایفای نقش کرده است.

Knives Out اولین فیلم از این مجموعه در سال ۲۰۱۹ اکران شد و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شد. این فیلم در گیشه جهانی بیش از ۳۱۲ میلیون دلار فروش کرد.

نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ حقوق ساخت دو دنباله برای این فیلم را به مبلغ ۴۵۰ میلیون دلار خریداری کرد. Glass Onion: A Knives Out Mystery که دومین فیلم از این مجموعه بود، در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

Knives Out 3 با اضافه شدن بازیگران جدیدی مانند جاش برولین و داریل مک کورمک به جمع بازیگران خود، به یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۵ تبدیل شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا