افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

پوستر جشنواره پاریس با عکس داریوش مهرجویی

به گزارش بازیگر 360 ، در این دوره از جشنواره، پوستر و برنامه‌ای در نظر گرفته شده که به پاسداشت مقام هنری مهرجویی و سال‌ها فعالیت او در عرصه سینما است.

یازدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس با بزرگداشت داریوش مهرجویی برگزار می‌شود

یازدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس با بزرگداشت داریوش مهرجویی برگزار می‌شود

جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی برای معرفی سینمای ایران به مخاطبان فرانسوی و بین‌المللی است. این جشنواره در طول سال‌های گذشته آثار برجسته‌ای از سینمای ایران را به نمایش گذاشته و به تبادل فرهنگی بین ایران و فرانسه کمک کرده است.

در این دوره از جشنواره، فیلم‌های بلند و کوتاه متعددی از جمله “لامینور” ساخته داریوش مهرجویی، “چرا گریه نمی‌کنی؟” ساخته علیرضا معتمدی، “مرزهای بی‌پایان” ساخته عباس امینی، “آشیل” ساخته فرهاد دل‌ آرام، “علت مرگ: نامعلوم” ساخته علی زرنگار، “خاطرات بندباز” ساخته حامد رجبی و همچنین مستندهای “شاد باش” ساخته هلن رستگار، “رخ” ساخته سام کلانتری، “فوبوس” ساخته مینا کشاورز، “چشمان فوق‌العاده یک پدر مرده” ساخته افسانه سالاری، “چگالی پوچی” ساخته شیرین برق‌نورد و فیلم‌های کوتاه “آنیتا، گمشده در اخبار”، “یونیفورم ما”، “آبی می‌شود”، “آبان”، “من خود، من هم می‌رقصم” و “کدام خانه، کدام دوست؟” به نمایش در خواهند آمد.

علاوه بر نمایش فیلم، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعددی نیز در حاشیه جشنواره برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس فرصتی ارزشمند برای علاقه‌مندان به سینمای ایران است تا از نزدیک با آثار جدید و برجسته این سینما آشنا شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا