افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

انتظارها به پایان رسید؛رونمایی از آنونس «مصائب شیرین ۲»

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که در سال 1397 ساخته شده بود، داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد 18 سالگی خود، پدر و مادرش را به سفری ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر در این سفر از منچستر به لندن می‌روند و در طول مسیر، به مرور خاطرات زندگی خود می‌پردازند.

آنونس «مصائب شیرین ۲» با بازی زنده یاد رضا داودنژاد رونمایی شد

“مصائب شیرین 2” در ابتدا متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود، اما در نهایت در جشنواره جهانی فجر رونمایی شد. این فیلم که برای اکران عمومی در سال 1398 آماده شده بود، به دلیل شیوع کرونا و مشکلات دیگر، تاکنون اکران نشده است.

حضور زنده یاد رضا داودنژاد در این فیلم، یکی از نکات قابل توجه “مصائب شیرین 2” است. داودنژاد که در سال 1400 درگذشت، در این فیلم نقشی متفاوت از بازی‌های همیشگی خود را ارائه داده است.

انتشار آنونس این فیلم، امیدها را برای اکران قریب الوقوع “مصائب شیرین 2” زنده کرده است. علاقه‌مندان به سینمای ایران و به خصوص طرفداران زنده یاد رضا داودنژاد، منتظر هستند تا این فیلم را پس از سال‌ها انتظار، روی پرده سینماها ببینند.

“مصائب شیرین 2” با بازی ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و محمدرضا داودنژاد ساخته شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا