افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

«فیوریوسا» مغلوب «گارفیلد» شد! / شکست سنگین فیلم جرج میلر در گیشه

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم در ۹ امین روز اکران خود، تنها ۷۵ میلیون دلار فروش داشته که کمتر از نصف بودجه ساخت آن است. در همین حال، رقیب اصلی این فیلم، انیمیشن «گارفیلد» با صداپیشگی کریس پرت، در همین بازه زمانی ۱۰۷ میلیون دلار فروش داشته و در صدر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سینماهای آمریکا قرار گرفته است.

«فیوریوسا» به دلیل شکست تجاری، زودتر از موعد روانه نمایش خانگی می‌شود!

«فیوریوسا» مغلوب «گارفیلد» شد! / پایان زودهنگام اکران فیلم جرج میلر به دلیل شکست تجاری

شکست «فیوریوسا» باعث شده که استودیوی برادران وارنر وارد حالت مدیریت بحران شود. این استودیو تصمیم گرفته است برخلاف سنت همیشگی بازار، تنها یک ماه پس از اکران اولیه فیلم در روز ۲۵ ژوئن، آن را روانه نمایش خانگی و سرویس‌های استریم کند.

برخی از منتقدان معتقدند که همین رویکرد اکران سریع فیلم در نمایش خانگی، مانع فروش مناسب آن در سینما می‌شود و مخاطب را تشویق می‌کند که صبر کند و فیلم را در خانه ببیند به جای اینکه بلیط بالای ۲۰ دلاری را از سینما بخرد.

احتمالاً با این حساب، «فیوریوسا» یک شکست تجاری محسوب خواهد شد و در نتیجه شانس ساخته شدن آثار دیگری در دنیای مدمکس پایین خواهد آمد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا