افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

همکاری جذاب بالیوود و سینمای ایران ؛ آمیتاب باچان در فیلمی ایرانی

به گزارش بازیگر 360 ، همکاری‌های سینمایی و تلویزیونی مشترک همواره دغدغه بسیاری از فیلمسازان و مورد علاقه مخاطبان هنر هفتم بوده است. به‌ویژه همکاری‌های میان بالیوود و سینمای ایران که چندین بار به صورت طنز و درام صورت گرفته، هرچند کمتر از حضور بازیگران افسانه‌ای هندی بهره برده شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مطبوعات هند، بسیاری از بازیگران معروف بالیوود علاقه‌مند به همکاری با هنرمندان ایرانی هستند. این همکاری‌ها می‌تواند برای مخاطبان ایرانی نوستالژی‌های زیادی را یادآوری کند.

در همین راستا، سازندگان فیلم «دوست من پاچان» تصمیم به ساخت این فیلم با همکاری هنرمندان ایرانی و هندی گرفته‌اند. علیرضا خرسند، که پیش از این فیلم «چادر سپید» را کارگردانی کرده بود، این بار با سیاوش قاسمی در حال ساخت یک فیلم کمدی با عنوان «دوست من پاچان» است.

این فیلم داستان جذابی دارد که برای اولین بار بازیگر افسانه‌ای هند، آمیتاب باچان، را به سینمای ایران می‌آورد. داستان فیلم درباره یک بازیگر 72 ساله به نام صفر است که خبر سرطان و مرگش خانواده‌اش را نگران می‌کند. خانواده او برای خوشنودی پدر به هندوستان می‌روند تا در کنار آمیتاب باچان نقش‌آفرینی کند.

علیرضا خرسند در گفتگو با خبرنگار تسنیم از مذاکرات برای حضور کوتاه آمیتاب باچان در این فیلم خبر داده است. او همچنین به حضور بازیگران دیگر هندی مانند آیشا وات و بهروز چاهل در این فیلم اشاره کرده است.

از جمله بازیگران ایرانی این فیلم می‌توان به رضا ناجی، قدرت‌الله ایزدی، کاظم نوربخش، شهین تسلیمی، یوسف تیموری، فریبا ترکاشوند، شیرین منجمی، محسن یوسفی، شایان نوروزی، پریناز عبادئیان، الهام شعبانی، مسعود پیروی، امیر غلامی خلیل، ناصر احمدیان مظفری، امیر هامونی، سیدمسعود حسینی، علیرضا کیارسیان، امید حیاتی، سیاوش قاسمی و باربد صفی‌خانی اشاره کرد که همگی در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا