افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

به یاد مدافعان حرم: “فراری” به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش بازیگر 360 ،سریال فراری با نام قبلی هادی که در بیش از 70 لوکیشن در شهرهای مختلف ایران تصویربرداری شده است، روایتی از دهه 70 را به تصویر می‌کشد و برای فضاسازی آن، تلاش بسیاری از سوی عوامل طراحی دکور و تیم پس تولید صورت گرفته است.

“فراری”: روایت زندگی یک شهید مدافع حرم از پرده تلویزیون عبور می‌کند

“فراری” به کارگردانی امیر داسارگر، داستان زندگی یک نوجوان مسئولیت‌پذیر را روایت می‌کند که در ادامه داستان، شاهد مقاطعی از جوانی او نیز خواهیم بود. بخشی از این سریال به ورزش کشتی نیز اختصاص دارد.

داسارگر در خصوص این سریال می‌گوید: “این مجموعه در واقع نگاهی آزاد به زندگی یکی از شهیدان مدافع حرم و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و کار اقتباس آزاد، نگاه زیستی و سبک زندگی شهدای مدافع حرم و قصه‌ای اجتماعی است.”

وی با اشاره به مسئولیت‌پذیری و تعهد شهدای مدافع حرم، این ویژگی را مهمترین خصیصه این افراد می‌داند.

“فراری” که در قالب 5 فصل طراحی شده است، داستان دو مقطع از زندگی “هادی” را به تصویر می‌کشد. دو فصل ابتدایی این سریال 35 قسمت خواهد داشت.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، افشین آقایی و حسین اوجاقلو از جمله بازیگران این سریال هستند.

“فراری” با روایت داستانی جذاب و به تصویر کشیدن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای مدافع حرم، می‌تواند به عنوان اثری ارزشمند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا نقش کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا