افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

اخبار خوش از مجید قناد | مجید قناد از بیمارستان مرخص شد ؛ ادامه درمان در منزل

به گزارش بازیگر 360 ، مجید قناد، مجری قدیمی تلویزیون که بیشتر با اجرای برنامه‌های کودک شناخته می‌شود، چند روز پیش بر اثر تصادف رانندگی به بیمارستان منتقل شد. به دلیل وجود لخته خون در ناحیه مغز، روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ایرج راد، در واکنش به یک پیام در فضای مجازی که بسیاری از مخاطبان را نگران کرده بود، از بهبود وضعیت این هنرمند خبر داد. پس از آن، فرزندان مجید قناد نیز با رسانه‌ها مصاحبه کرده و پیام‌های ویدئویی مبادله شد که نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن جراحی او بود. او پس از مدتی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، به بخش عمومی منتقل شد.

بازگشت مجید قناد به منزل پس از روزهای سخت بیمارستان

دختر مجید قناد نیز امروز به تسنیم اعلام کرد که پدرش از بیمارستان مرخص شده و دوره نقاهت را در منزل سپری می‌کند. او همچنین افزود که مجید قناد هفته آینده برای بررسی مجدد وضعیت جسمانی‌اش به بیمارستان مراجعه خواهد کرد تا پزشکان او را معاینه کنند.

براساس نظر پزشکان، این هنرمند باید با مراقبت زیاد راه برود و در منزل استراحت کند تا پس از بررسی و معاینه، زمان بازگشت او به خانه تئاتر و سایر امور کاری‌اش مشخص شود.

قناد هم‌اکنون عضو هیئت مدیره خانه تئاتر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا