افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

اولین ویدیو از فصل چهارم The Boys: جدال پدر و پسر!

به گزارش بازیگر 360 ، در اولین تریلر که از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شده شاهد تقابل بوچر با هوملندر و پسرش هستیم.

اولین تریلر فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد: جدال بوچر با هوملندر و پسرش!

فصل چهارم سریال The Boys که به‌تازگی تمدید شده است، به‌زودی از راه می‌رسد و طرفداران این سریال لحظات هیجان‌انگیزی را در انتظار دارند.

در این تریلر، بوچر (با بازی کارل اربن) را می‌بینیم که تلاش می‌کند پسر هوملندر (با بازی آنتونی استار) را متقاعد کند تا پدرش را ترک کند. به نظر می‌رسد بوچر در این تلاش ناکام می‌ماند و نبردی حماسی بین او و هوملندر در راه است.

علاوه بر اربن و استار، بازیگران دیگری همچون جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرووتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دومیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری دین مورگان، سایمون پگ و سوزان هیوارد نیز در فصل چهارم این سریال حضور دارند.

پخش فصل چهارم سریال The Boys از تاریخ 24 خرداد 1403 آغاز خواهد شد. سه قسمت اول به‌طور همزمان منتشر می‌شوند و قسمت‌های بعدی به‌صورت هفتگی تا 28 تیر از آمازون پرایم پخش خواهند شد.

علاوه بر این، خبرهای خوش دیگری نیز برای طرفداران این سریال وجود دارد. فصل دوم سریال Gen V که اسپین‌آفی از The Boys است، تمدید شده است. همچنین ساخت یک اسپین‌آف دیگر از این سریال در شهر مکزیکو سیتی در حال انجام است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا