افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

تصاویر جدید از فصل پنجم Stranger Things: نبرد الون با وکنا به اوج خود می‌رسد!

به گزارش بازیگر 360 ، تصاویری جدید از پشت صحنه فصل پنجم این سریال علمی تخیلی محبوب منتشر شده که نشان می‌دهد وکنا، قاتل دنیای وارونه، در فرم انسانی خود بازگشته است.

وکنا در فصل پنجم Stranger Things باز می‌گردد: تصاویر جدید از پشت صحنه لو رفت!

در فصل چهارم Stranger Things، شاهد نبرد حماسی بین الون و دوستانش با وکنا بودیم. این موجود شیطانی که از دنیای وارونه آمده بود، قصد داشت با باز کردن دروازه‌ای بین دو دنیا، هرج و مرج را به دنیای واقعی نیز سرایت دهد. در نهایت، الون با فداکاری‌های فراوان موفق شد وکنا را شکست دهد و دروازه را ببندد.

با این حال، به نظر می‌رسد که وکنا هنوز تسلیم نشده است. تصاویر جدید نشان می‌دهد که او در فصل پنجم به شکل انسانی خود بازگشته و در کنار خواهر کوچک آنیستون حضور دارد.

هنوز مشخص نیست که وکنا چگونه توانسته به فرم انسانی خود بازگردد، اما این موضوع مطمئناً یکی از رازهای اصلی فصل پنجم خواهد بود.

انتشار این تصاویر، هیجان طرفداران Stranger Things را دوچندان کرده است. آنها مشتاقانه منتظرند تا ببینند در فصل پنجم چه اتفاقاتی برای الون و دوستانش رخ خواهد داد و آیا آنها می‌توانند وکنا را برای همیشه شکست دهند یا خیر.

فصل پنجم Stranger Things در حال حاضر تاریخ دقیقی برای پخش ندارد، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فصل پنجم Stranger Things را مشاهده کنید:

تصاویر پشت صحنه فصل پنجم Stranger Things تصاویر پشت صحنه فصل پنجم Stranger Things تصاویر پشت صحنه فصل پنجم Stranger Things

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا