افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

حاشیه‌های “خجالت نکش 2”: از بلیت‌فروشی تا جدایی بازیگران

به گزارش بازیگر 360 ، امیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده “خجالت نکش 2” در واکنش به حواشی پیش آمده پیرامون این فیلم، تأکید کرد که هدف از ساخت این فیلم و تبلیغات آن، تمسخر اصغر فرهادی و فیلم “جدایی نادر از سیمین” نبوده است.

“خجالت نکش 2” برای سود ساخته شده، نه برای تمسخر اصغر فرهادی

او در گفتگویی انگیزه ساخت دنباله “خجالت نکش” را استقبال گسترده مردم از قسمت اول این فیلم عنوان کرد و گفت: “ما سعی کردیم به نیاز مخاطبان برای دیدن فیلم‌های کمدی ایرانی با مضامین خانوادگی که تقلیدی از آثار غربی نیستند، پاسخ دهیم.”

پروین‌حسینی با اشاره به تفاوت‌های “خجالت نکش 2” با قسمت اول، به تغییر ذائقه مخاطبان در گذر زمان اشاره کرد و گفت: “در این فیلم ریتم تندتر شده و قصه پیچیده‌تری دارد و این موضوع از نیاز روز مردم نشات گرفته است.”

"خجالت نکش 2" برای سود ساخته شده، نه برای تمسخر اصغر فرهادی

او در پاسخ به این سوال که چه پیش‌بینی‌ای برای فروش فیلم دارد، گفت: “برای بسیاری از فیلمسازان و رقبا سود مالی مهم نیست و با حجم زیاد تبلیغات سعی می‌کنند صرفاً عدد فروش را بالا ببرند. اما برای من سود حاصل از فروش فیلم نیز اهمیت دارد زیرا با سرمایه گذاری شخصی فیلم می‌سازم. درنتیجه هزینه زیادی برای فروش فیلم نمی‌کنیم و صبر می‌کنیم تا مردم از فیلم خوششان بیاید و بلیت بخرند.”

پروین‌حسینی همچنین به حواشی پیش آمده پیرامون بلیت‌فروشی این فیلم در سینماتیکت واکنش نشان داد و آن را “غیرقابل توجیه” و “نوعی تهدید برای سلامت رقابت در سینمای ایران” دانست.

او در ادامه به جدایی برخی بازیگران از این فیلم اشاره کرد و گفت: “برخی از بازیگران ما در این چندسال بسیار محبوب‌تر و معروف‌تر شده‌اند و دیگر صلاح نبود که دوباره در این فیلم یک نقش کوچک بازی کنند.”

"خجالت نکش 2" برای سود ساخته شده، نه برای تمسخر اصغر فرهادی

پروین‌حسینی در خصوص استفاده از عنوان فرعی “جدایی قنبر از صنم” برای این فیلم که به نظر می‌رسد از روی عنوان “جدایی نادر از سیمین” اصغر فرهادی برداشت شده، توضیح داد: “چون داستان فیلم براساس جدایی قنبر و صنم است عنوان فرعی «جدایی قنبر از صنم» را انتخاب کردیم. آقای فرهادی مایه افتخار همه ایرانی‌ها و فیلمساز قابل احترامی هستند. در واقع این شوخی ما به معنای توهین نیست بلکه به نوعی ادای احترام به ایشان است.”

او در پایان درباره ساخت سریالی براساس این فیلم گفت: “احتمال ساخت سریال «خجالت نکش» وجود دارد اما تحقق این امر بستگی به این دارد که مردم چه استقبالی از این فیلم می‌کنند.”

“خجالت نکش 2” به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیر پروین‌حسینی از 16 خردادماه در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا